قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

علت خذف کاناپه از جشنواره فیلم فجر

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ق.ظ


استفاده از کلاه گیس و برداشتن حجاب بازیگران زن، براى طبیعى تر شدن سکانس هاى داخل خانه، علت حذف «کاناپه» کیانوش عیارى از جشنواره

به گزارش پارسینما و به نقل از برنا، پس از اعلام اسامی حاضر در بخش اصلی سی و پنچمین جشنواره فیلم فجر توسط محمد حیدری دبیر جشواره فیلم فجر با غیبت آثار مطرحی از فیلمسازانی چون کیانوش عیارى مواجه شدیم که در این میان مدیر تولید فیلم سینمایی «کاناپه» با اعلام اینکه جشنواره فیلم فجر در حق کیانوش عیاری جفا کرد، گفت:عیاری همواره براساس باورهای خودش فیلم می سازد و برای بازخورد مثبت مسئولان هیچوقت فیلم نساخته است، مطمئن هستم در ِآینده هم براساس اعتقادات خودش فیلم خواهد ساخت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز «کاناپه» برای حضور در سی و پنچمین جشنواره فیلم در بخش مسابقه “چشم انداز سینمای ایران” شانس دارد، بیان کرد: متاسفانه پوستیژ و کلاه گیس بازیگران زن «کاناپه» سبب ممیزی های زیادی به فیلم شد، البته تصورمان این بود که آخرین اثر سینمایی عیاری در جشنواره حداقل با اکران محدود به نمایش در خواهد آمد.
آقا کریمی در ارتباط با اکران عمومی «کاناپه» افزود: امیدوارم که در اکران این فیلم با مشکل مواجه نشود و در آرامش به نمایش عمومی درآید.
«کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.
در این فیلم ابوالفضل پورعرب نقش پدر داماد یعنی بابک حمیدیان را ایفا می کند، فرهاد آئیش نقش پدر عروس یعنی فرگل فربخش را بازی می کند، آتوسا انواریان هم ایفاگر نقش مادر عروس است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی