قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

پخش سریال همسایه‌ها از ابتدای ربیع الاول

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

hamsayeh

 

پخش سریال همسایه‌ها از ابتدای ربیع الاول



تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان این روزها در لوکیشن اصلی واقع در خیابان آیت الله کاشانی در حال پیگیری است و گروه تولید در کنار آن بخش‌هایی را در خیابان و لوکیشن‌های بیرونی مقابل دوربین می‌برند.

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای و به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی و کارگردانی مهران غفوریان برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است و از اوایل ماه ربیع الاول از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

آرش معیریان 6 قسمت از این سریال را کارگردانی کرد و به دلیل شکستگی پا، مهران غفوریان که یکی از بازیگران اصلی سریال «همسایه‌ها» است، کارگردانی این سریال را در دست گرفت و از قسمت اول سریال را مقابل دوربین برد و به همین علت ساخت «زیر آسمان شهر ٤» به عقب افتاد.

جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی، سیاوش گرجستانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، آذرین رئوف، جوانه دلشاد و اصغر سمسارزاده بازیگران اصلی سریال هستند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی