قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی


eradatmand


بالاخره پس از چند ماه حرف و حدیث و حاشیه، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی تکلیف مجوز نمایش فیلم "ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را حداقل در دوره مدیریت خودش مشخص کرد.


به گفته ایوبی، نمایش فیلم کاهانی از دستور کار خارج شده و او باید قید مجوز گرفتن برای این فیلم را بزند. ایوبی درباره برخی فیلم‌های توقیف شده دیگر هم اظهار نظر کرده است.
به گفته رئیس سازمان سینمایی برخی فیلم‌ها اصلا قابل بررسی نیستند که فیلم جدید کاهانی از جمله آن‌هاست: بعضی از فیلم‌ها اصلا قابل بررسی هم نیست؛ مثل "ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا" چون ساختار فیلم به گونه‌ای است که قابل بررسی نیست. امیدوارم که آقای کاهانی که خیلی هم از ایشان ممنونم که با متانت از این ماجرا گذشتند، فیلم بعدی‌شان را بسازند.
به این ترتیب تکلیف فیلم کاهانی با نظر مستقیم رئیس سازمان سینمایی مشخص شد و حالا باید دید واکنش صاحبان فیلم به این موضوع چه خواهد بود. البته پیش از این در دو گزارش فارابی از وضعیت محصولات تولید شده سینمای ایران نام "ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا" از جدول فیلم‌های ایرانی حذف شده بود که این مسئله شائبه‌هایی را در خصوص سرنوشت نهایی فیلم به وجود آورد و حالا مشخص می‌شود این شائبه ها چندان هم بیراه نبوده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی