قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

هفتمین حضور جهانی خشکسالی و دروغ در آمریکا

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۸ ق.ظ
  • خشکسالی


  • هفتمین حضور جهانی خشکسالی و دروغ در آمریکا 



  • خشکسالی و دروغ فیلم تحریمی حوزه هنری که با بایکوت تبلیغاتی مواجه شد و سال قبل هم به دلیل مسایل ممیزی و سانسور از جشنواره فجر کنار گذاشته شد و با این وجود به فروشی نزدیک به دو میلیارد و پانصد میلیون تومان رسیده است حالا در هفتمین حضور جهانی خود منتخب جشنواره واشنگتن دی سی آمریکا شده و در بیست و یکمین دوره این جشنواره از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ دی ماه با دیگر فیلمهای بخش مسابقه این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت .
    خشکسالی و دروغ پیش از این در جشنواره های لندن ، هانوی ، چنای ، هیوستون و جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا و تورنتو حضور داشته و خواهد داشت و اکران فیلم هم در ایران همچنان با استقبال مخاطبان همراه هست و از سال میلادی جدید هم اکرانهای سراسری این فیلم در اروپا ، آمریکا و کانادا آغاز خواهد شد .
    خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی ساخته شده است که روایتگر داستان دو زوج است که شک و تردیدها ، خرده مشکلات زن و شوهری ، مسائل پنهان ، دروغ و فریبکاری مابین آنها زندگی اشان را به فاجعه می کشاند .
    پخش این فیلم در ایران برعهده هدایت فیلم است و عرضه و پخش بین المللی فیلم خشکسالی و دروغ هم بر عهده محمد اطبایی ( مستقلهای ایرانی ) است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی