قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

Deledivaneh

در حالی که مدتی پیش علی تقی ‌پور تهیه‌کننده فیلم "دلم می‌خواد" اعلام کرد هشتمین فیلم بهمن فرمان‌آرا پس از سه سال و بعد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود، حالا خبر می‌رسد که کارگردان 75 ساله سینمای ایران برای ساخت نهمین فیلم خود پروانه ساخت دریافت کرده است و به زودی تولید آن را آغاز خواهد کرد.



فرمان آرا در گفت‌و‌گو با شرق اعلام کرده عنوان فیلم ‌نامه‌ای که به تازگی از شورای پروانه ساخت مجوز تولید گرفته "دل دیوانه" است. فیلمنامه اى که پیش تر با نام "صحبتی با جنون" به شورا ارائه داده شده بود.

این کارگردان درباره جزئیات داستان فیلم تازه‌اش  می‌گوید: موضوع آن درباره فاصله‌افتادن میان آدم‌هاست. اینکه وقتی آدم‌ها مدتی از هم فاصله می‌گیرند و بعد دوباره به‌هم‌می‌رسند، طبعا روی نوع رابطه‌شان تأثیر می‌گذارد.

به گفته فرمان‌آرا تقریبا عوامل فیلم مشخص شده‌اند و اسامی آن‌ها پس قطعی شدن وضعیت قرارداد رسانه ای خواهد شد. قرار است اواخر آذرماه امسال فیلم‌برداری فیلم آغاز شود و این یعنی قطعا "دل دیوانه" در جشنواره سی و پنجم حضور نخواهد داشت.

پس از حواشی ایجاد شده برای فیلم "دلم می‌خواد" که حدود سه سال اکران آن را با مشکل مواجه کرد به نظر می‌رسید فرمان آرا با توجه به وضعیت جسمانی‌اش نتواند فیلم جدیدی را جلوی دوربین ببرد اما به نظر می‌رسد خبر اکران شدن فیلم تازه‌اش در چند ماه آینده آنقدر انرژی را به او برگردانده که بتواند نهمین فیلم خود در مقام کارگردان را بسازد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی