قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

پیکسل به انتهای فاز اول خود رسید

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ
  • pixel_2

    "پیکسل" عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است که تولید فاز اولش به زودی به پایان می رسد.



  • برزو ارجمند و نرگس محمدی بازیگران تازه پروژه "پیکسل" هستند که جلوی دوربین محمود معظمی رفته اند. کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ،لیلا اوتادی، سحر قریشی و امید حاجیلی نوازنده و خواننده موسیقی پاپ دیگر بازیگران اصلی سریال هستند که بازی شان همچنان ادامه دارد.

    "پیکسل" از سریال های پر کاراکتر است و به مرور بازیگران دیگری به آن اضافه خواهند شد.حامد عنقا طراح ، نویسنده و تهیه کننده سریال "پیکسل" است و ساختار روایی آن را با فرمتی جدید پایه ریزی کرده است.


  • pixel_1

    این سریال نخستین تجربه "سریال تعاملی" بحساب می آید که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مخاطبان در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.

    "پیکسل" در ژانر معمایی ساخته می شود و داستان آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟

این مجموعه به احتمال زیاد در پایان سال 95 به شبکه خانگی خواهد رسید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی