قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

فیلمبرداری «سارا و آیدا» به پایان رسید

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۸ ب.ظ


فیلمبرداری «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری پس از 41جلسه، 14آذرماه در حوالی خیابان بهار به پایان رسید.



آخرین سکانس این فیلم با حضور غزل شاکری، پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی روز 14آذرماه در لوکیشنی حوالی خیابان بهار فیلمبرداری شد. همچنین از مدتی پیش احمد مرادپور تدوین «سارا و آیدا» را آغاز کرده است.
احمد مرادپور؛ کارگردان، نویسنده و تدوینگر، پیش از این در مجموعه تلویزیونی «فرات» ساخته مازیار میری به‌عنوان تدوینگر به‌همراه محمدرضا موئینی همکاری داشته است و «سارا و آیدا» دومین همکاری او با میری محسوب می‌شود.
در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان‌بخش با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازند.
«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام شد. این فیلم فضای نزدیک به «سعادت‌آباد»؛ اثر موفق این کارگردان، دارد که در زمان اکران، با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده بود.
فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش درآمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن‌ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»
از عوامل تولید «سارا و آیدا» می‌توان به مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی اشاره کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی