قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی


usa_vote


کیتی پری خواننده سرشناس آمریکایی که پیش از انتخابات به صورت گسترده‌ای برای کلینتون تبلیغ می‌کرد پس از اعلام خبر پیروزی ترامپ در توییتر نوشت: «انقلاب در راه است.»



در این میان جی‌.کی رولینگ نویسنده بریتانیایی سری کتاب‌های «هری پاتر» هم توییت کرد:‌ «ما کنار هم ایستاده‌ایم. ما برای آسیب‌پذیرها به پا می‌خیزیم و قلدرها را به چالش می‌کشیم. اجازه نمی‌دهیم سخنان تنفر‌آمیز امری معمول شود. ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم.»
ست مک‌فارلین کارگردان و بازیگر «یک میلیون راه برای مردن در غرب»‌ انتخاب ترامپ را اتفاقی تازه می‌داند:‌ «برخی بوش را دوست نداشتند. برخی اوباما را نمی‌پسندیدند. اما این بار متفاوت است. بی‌خیال دوست داشتن و نداشتن. بسیاری الان ترس را حس می‌کنند. این چیز تازه‌ای است.»
استیون سیگال بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن که به تازگی شهروند روسیه هم شده است، در نقطه مقابل مخالفان پیروزی ترامپ را تبریک گفت:‌ «دونالد ترامپ برای پیروزی درخشان بر رقیبت تبریک می‌گویم. منتظریم تا دوباره عظمت را به آمریکا بازگردانی.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی