قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی

سارا رسول زاده مجری و بازیگر تلوزیون

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ

rasoolzade_1


سارا رسول زاده مجری جوان و موفق تلویزیون  و بازیگر سریال (پرده نشین) متولد سال ۱۳۶۸ است و اصالتا تبریزی است و در رشته مدیریت صنعتی در حال تحصیل است .



او دو خواهر و یک برادر دارد و به گفته خودش برای مادرش ادامه تحصیل او و برای پدرش ورزش او مهم است ، او در تیم هندبال نفت بازی میکرده که به دلیل کمبود وقت از این تیم بیرون میاد ، اولین اجرای او برای شبکه دو سیما بوده که از بین ۳۰۰ نفر انتخاب میشه و در اولین اجرایش ، اجرای برنامه زنده رو برای او انتخاب میکنند.


rasoolzade_2


سارا رسول زاده میگوید ” اولین روز اجرای زنده‌ام یکی از پر فشار ترین روز های زندگیم بود. فکر نمیکردم اینجوری باشه.یه بار هم داشتم  در مورد چارلی چاپلین حرف میزدم که گفتم “ترکوند”. که بعدش تهیه کننده ی برنامه حسابی عصبانی شد.” 


rasoolzade_3

بزرگترین دغدغه او تئاتر است و زیاد اهل دیده شدن نیست و دوست دارد در تئاتر پیشرفت کند ، از مهم ترین اجراهای زنده او میتوان به اجرای برنامه سپید پررنگ و برنامه دوستان اشاره کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
amirabbas amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی