قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

قهوه هفتم

اخبار روز سینمای ایران و جهان

بایگانی


هاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی "آباجان" درباره مراحل ساخت این فیلم سینمایی، گفت: فیلم سینمایی"آباجان" با پشت سرگذاشتن مراحل فیلمبرداری و تدوین در حال حاضر در مرحله جلوهای ویژه دنبال می‌شود.


وی درباره حضور در سی‌و پنجمین جنشنواره فیلم فجر اعلام کرد: ما فرم حضور در سی ‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده‌ایم و امیدوار هستیم در این جشنواره سینمایی فرصت حضور پیدا کنیم.
این کارگردان سینما در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این فیلم سینمای چقدر شانس دریافت جایزه در سی ‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر را دارد، تصریح کرد: "آباجان" به نظرم بهترین فیلم است که تا به حال ساخته‌ام و از نظر محتوایی هم به فضای جشنواره بسیار نزدیک است. هنر خانم معتمدآریا باعث شده است که فیلم "آباجان" یک سر و گردن از سایر فیلمهایم بالاتر باشد.
داستان فیلم سینمایی "آباجان" در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود. علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده گرفته است.
فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، محمدرضا غفارى، فریبا متخصص و... به ایفای نقش در این فیلم سینمایی می‌پردازند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
amirabbas amiri

نظرات  (۱)

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۱ تقویم سررسید 96
مطلب هاتف علیمردانى: " آباجان " یک سر و گردن از سایر آثارم بالاتر است شمارو مطالعه کردم. مایل به تبادل لینک با شما هستم:
www.partcalendar.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی